27 Şubat 2014 Perşembe

Bir Çekiliş Duyurusu

 Merhaba.

Henüz düzenli blog yazma alışkanlığı kazanamadığım için yeterince sık yazamıyorum. Bir de acemi olunca her şey normalden çok daha fazla zaman alıyor. Bugün yine yeni bir yazı paylaşamayacak kadar yoğun olduğum halde uzun zamandır takip ettiğim bir blogtaki çekilişi duyurmak istedim.

Çekiliş Clinique Superdefense spf 20 nemlendirici krem için. Blogun tatlı sahini kendi cilt tipine uymadığı için bir takipçisine hediye etmek istemiş. Blog için buraya tıklayabilirsiniz.

 Ben şimdiye kadar hiçbir şekilişten hediye kazanamadım ama yine de adet yerini bulsun duyuruyorum. Herkese bol şans diliyorum.

                                                                                                        Sevgiler D.
                                                                                            

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder