9 Mart 2014 Pazar

Merhaba

Her ne kadar blogu açarken sık sık yazı yayınlama niyetinde olsam da beklenmeyen olaylar her zaman olmaya müsait. Önce sağlık sorunu sonra da evimize minik bir yaramazın gelmesiyle günlük yoğunluğum son haftalarda birkaç kat artmış oldu.

Bildiğiniz gibi her yıl 8 mart haftasında birçok firma kampanyalar yapıyor. Hatta yıl içerisinde bazılarımızın bilip takip ettiği çeşitli kampanya dönemleri de mevcut. Ben birçok sefer aldığım ürünleri, ister tekstil ister kozmetik olsun, birkaç gün sonra yarı fiyatına falan görünce sinir krizine girdiğimden çok zorda kalmadıkça normal fiyattan almayı bıraktım. Ancak çok arayıp bulamadığım veya alternatifi olmayan durumlarda fazla para ödüyorum mecburen.

Şimdi gelelim bu yılki kadınlar günü alışverişime. Çok fazla yere gitmeye vaktim olmadığı için yalnızca Gratis'e gittim. Kampanyanın başladığı 6 Mart günü evime yaklaşık 2 dakikalık yürüme mesafesindeki Gratis'e gittiğimde Maybelline ve Loreal ürünlerinde hiçbir kampanya yoktu. Ben de bir kaç The balm ürününe baktım. Bu günlerin fazlaca bilinmesi nedeniyle hepimiz talan edilmiş bir manzarayla karşılaşmaya alışık olduğumuz için ertesi güne bırakmak istememiştim ancak yine de belli ürünler sanırım raflara hiç çıkmamıştı. Bunlardan biri çok bayıldığım ve beğenerek kullandığım put a lit on idi. Normal zamanda dahi çok zor bulunuyor rafta görünce insan hemen yedeklemek istiyor.

 İlk gün Yılbaşı indiriminde sağlamını bulamadığım için alamadığım Voyage paleti, bitmek üzere olan ve yine son birkaç indirimdir bitmeden yakalayamadığım mary-lou manizer, shady lady tekli far, eklips makyaj süngeri, perge marka ponza taşı ve indirimde olmadığı halde essence liplinerları çok beğendiğim için bir adet dudak kalemi aldım.

Eve gelince yine son birkaç indirimdir disk pamuk alamadığımı hatırladım ve pamuğum da bitmek üzereydi. Bugün geçen yıl da yaptığım gibi migrostan yıllık deodorant alımı yapacaktım. Pamuk aklıma gelince gratis'te durdum. Girmemle ne göreyim o gün indirimde olmayan şeyler de 50% indirimdeydi! Ben sanki yeni gezmemişim gibi yeniden gezmeye başladım.


Normal kare disklerden yine yoktu. Ben de top halindeki ve peeling etkili pamuklardan aldım. Dirty works'ten cımbız, kalemtraş, iki boy tırnak makası aldım. Bugün raflara tekrar çıkan yeni essence dudak kalemlerinden 3 renk aldım ikisi zaten kullandığım sevdiğim iki rengiydi. Maybelline one by one rimeli indirim yokken bile uzun zamandır hiçbir yerde bulamıyordum. Hemen aldım. Son olarak da The Balm'dan iki uçlu fırça aldım. Aslında Lumi magique fondoteni de almak istiyordum ancak renk konusunda emin olamadım ve satış temsilcisi de kendinden emin değildi hatta reyonda neyin nerde durduğunu dahi bilmiyordu nedense. O yüzden geri bıraktım aldığım rengi. Yakında aldıklarımla ilgili daha ayrıntılı inceleme yazılarını paylaşacağım.

Bu arada Migros'a gittiğimde nivea ürünlerinin kampanyaya dahil olmadığını öğrenince hiçbir şey almadan çıktım. Çikolatalarda da 3 al 2 öde vardı. Aslında pasta yapımında kullanmak için bu durumlarda çikolata yedekliyorum ancak günlerden pazar olduğu için kasalar çok kalabalıktı. Birkaç çikolata için beklemek istemedim. Siz neler kaptınız bu indirimde?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder