28 Mayıs 2014 Çarşamba

En şanslı kim?!

Merhaba.
Hala sık sık yazmaya vakit bulamıyorum ancak arada güzel haberler vermek için ufak postlar hazırladığım oluyor. Bu da onlardan biri olacak. Instagramdan berrakkibar olarak tanıyanlarınız vardır. Ready, Set, Illuminate blogunun sahibi Berrak çok cömert ve çok çok güzel ürünlerden oluşan bir çekiliş yapıyor.






Çekilişe katılarak yukarıdaki ürünlere ek olarak bir de walking on egshells almış. Çekiliş tarihine kadar bulabilirse bir de Comfort Zone palet ekleyecekmiş. Sevgili Berrak'ın çekilişine katılmak için Buraya tıklayabilirsiniz. Herkese bol şans diliyorum.

2 yorum:

  1. selam pakmaya toplantısındaki blogger sendin değilmi canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa evet . mail yollamıştık ama failure maili geldi sonradan bana. adreste bi yanlışlık falan yapmış olmalıyım ben de blogdan arattım takip ettim en kısa sürede yeniden görüşmek üzere. özel mesaj yazıor gibi olduk bu arada mailim cakeup01@gmail.com :d

      Sil