27 Haziran 2014 Cuma

Pakmaya Adana Etkinliği



Haziran ayı bitmeden bu ay katıldığım bu güzel etkinliği paylaşmak istedim. Pakmaya’nın birkaç ay önce Adana’da yapılan ilk etkinliğinden olup bittikten sonra Seçil’in blogunda
görmüştüm. Yeniden bir buluşma olacağını öğrendiğimde muhakkak katılmak istediğimi söyleyince Seçil de beni haberdar etti. Böylece ilk defa bir blogger olarak etkinlikte yer almış oldum. Giderken ilk defa böyle bir şeyin parçası olduğum için vaktin nasıl geçeceğini kestirememiştim. Aslında gitmek istememin en büyük nedeni maya kullanımı, hamur işlerinde püf noktaları öğrenmek istememdendi ancak ikinci buluşmada farklı bir konsept planlamışlardı. ALTIN GÜNÜ!

Hatta bir bloogerın evinde düzenlemek istemişlerdi son dakikada haberim olunca gönüllü bile oldum ancak sonradan dışarıda yapmaya karar verdiklerini öğrenince olmadı. Hatta biz Seçil ile yine bir şeyler hazırlayıp götürmeyi planlamıştık ancak buluşma yeri belli olunca bundan da vazgeçtik çünkü Adana'da pasta ve hamur işinde gidebileceğiniz en iyi yerlerden biri PASTA BAHÇESİ idi. Çok güzel bir açık büfe hazırlanmıştı bizim için. Daha sonra bize bir sürprizleri olduğunu söylediler ve denememiz için pakmayanın yeni lezzetlerinden oluşan bir kutu aldık.





Ancaaak bundan sonra her birimizi şoka sokan bir an geldi ve konseptimiz altın günü olduğu için hepimize birer tane de altın getirdiklerini söylediler. Kırmızı keseleri görünce çok fazla şaşırdık. Sonra altınlarımzı yakamıza taktık ve en başta eklediğim pozu verdik.




Dediğim gibi ilk defa böyle bir etkinliğe katıldığım için kimseyi tanımıyordum ve çok tatlı arkadaşlar edindim. Etkinliğe Seçil, Nihal, Funda, Emine ve Mürüvet katıldı. Her birini tanıdığıma çok çok memnun oldum.










Pakmaya ekibine bize olan ilgi ve özenleri için çok teşekkür ediyorum.


Yazıya ve fotoğraflara da Funda'nın tatlı oğlu Arman ile son veriyorum. Sevgiler D.


4 yorum:

  1. Canım benim, seni tanıdığıma sevindim. Yeniden görüşmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adana' ya döndüğünde görüşürüz zaten buluşma planı yapıoruz hep birlikte. Armanı da seni de öpüyorum

      Sil
  2. Arman'ın fotoğraf muhteşemdi :) Benim bütün yamuk pozlarımı unutturdu :))
    Seni canlı kanlı gördüğüm için de bu etkinlik benim için ayrıca önemliydi ♡

    YanıtlaSil
  3. Bana nesii hepsinde de gayet iyisin öyle makyajsız acele çıktığın halde hem de. inşallah son olmayacak görüşmelerimiz 😘

    YanıtlaSil